.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همسر شهيد رجايي:
شبيه‌سازي رجايي كار غلطي است
اكنون آقاي رئيس جمهور پس از سال‌ها خود را شبيه رجايي درست مي‌كند و همانند او لباس مي‌پوشد و طرح معروف شهيد رجايي كه متناسب با آن روزگار و براي كشاورزان 60 سال سن كه در يك دوره زماني انجام شده بود را بدون تناسب جامعه اجرا مي‌كند...
شبيه‌سازي رجايي كار غلطي است

همسر شهيد رجايي گفت: كساني هستند كه خود را با شهيد رجايي مقايسه مي‌كنند كه اين شبيه‌سازي كار غلطي است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، عاتقه صديقي چهارشنبه شب در جمع هواداران ميرحسين موسوي در چهار راه ميكائيل اين شهر با تقدير از ابراز احساسات مردم براي شهيد رجايي اظهار داشت: از اينكه مي‌بينم هنوز نام شهيد رجايي بر زبان‌ها و قلب‌هاي مردم حاكم است، احساس مي‌كنم بايد يك بررسي انجام شود كه شهيد رجايي كه بود و حالا چه كساني خود را با او مقايسه و يا با او شبيه‌سازي مي‌كنند.
وي ادامه داد: همه ما مثل رجايي و مانند او هستيم، او پاك به دنيا آمد، ما هم پاك بوديم اما چه طور مي‌شود كسي تا قيامت باقي مي‌ماند.
صديقي تصريح كرد: شهيد رجايي كسي است كه با 47 سال زندگي، از خودش بيرون آمد و به خدا رسيد و حقيقي شد، البته مي‌توان از طريق مردم به خدا رسيد و حقيقي شد.
همسر شهيد رجايي گفت: توحيد رجايي توحيدي حقيقي است و وقتي انساني از خود بيرون مي‌آيد و تنها براي خدمت به مردم و بدون توقع و نياز به قدرشناسي آنها كار مي كند، بزرگ خواهد شد.
وي اضافه كرد: برخي از افراد وقتي كار كوچكي انجام مي‌دهند مي‌خواهند همه قدرشناسي كنند و بالا و پايين مي‌پرند تا از آنها قدرشناسي شود كه اين موضوع انسان را كوچك مي‌كند.
صديقي با اشاره به زندگي شهيد رجايي اظهار داشت: يك يتيم در دوران سختي و پر از مشقت بدون پدر بزرگ شده و اخلاق و انسانيت اصول زندگي را رعايت مي‌كند و در راه رضاي خداوند كار انجام مي‌دهد.
وي به ارائه خاطرات دوران مختلف زندگي شهيد رجايي و كمك او به افراد جامعه پرداخت و افزود: ايشان انساني بود كه وقتي كاري انجام مي‌داد، نمي‌گفت و بزرگش نمي‌كرد و اين شعور انساني را نشان مي‌دهد و او كسي بود كه در دوران مبارزه به اوج معرفت رسيد.
همسر شهيد رجايي سرچشمه هنر زندگي همسرش را در ايمان او عنوان كرد و ادامه داد: رجايي شخصيتي بود كه در زير شكنجه‌ها و در زندان با خداوند راز و نياز مي‌كرد، او كسي بود كه فداكاري تمام وجودش را مي‌گرفت و با قصد خدمت به مرم عرضه مي‌كرد.
وي روش‌هاي او در زندگي، سياست، خانه و جامعه را بسيار زيبا و هماهنگ ذكر كرد و اظهار داشت:
شهيد رجايي سه سال در انقلاب خدمت كرد.
صديقي گفت: اكنون آقاي رئيس جمهور پس از سال‌ها خود را شبيه رجايي درست مي‌كند و همانند او لباس مي‌پوشد و طرح معروف شهيد رجايي كه متناسب با آن روزگار و براي كشاورزان 60 سال سن كه در يك دوره زماني انجام شده بود را بدون تناسب جامعه اجرا مي‌كند.
وي اضافه كرد: كميته امداد بايد به تامين اجتماعي تبديل شود و تامين اجتماعي با عزت و شرافت كشور توسعه يابد.
‌همسر شهيد رجايي تصريح كرد: كميته امدادي شيوه عزت‌كشي است و كمك نقدي چهره به چهره تحقير است و اين روش زشت و غلط براي جواناني كه داراي فطرت پاك و حقيقت جو هستند، سازگار نيست و ممكن است اسلام را قبول نكنند.
وي ادامه داد: وقتي آقاي رئيس جمهور ساعت يك شب به خوابگاه دختران مي‌رود و پول به آنها مي‌دهد و بعد خود را غمخوار آنها مي‌نامد، مثلا مي‌خواهد كار شهيد رجايي را انجام دهد اما قصد دارد خود را مطرح كند، از اين مثال‌ها بسيار زياد است كه نيازي به گفتن آنها نيست.
صديقي با اشاره به انحلال سازمان مديريت و برنامه‌ريزي در كشور گفت: شهيد رجايي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور را براي تحول در جامعه مي‌دانست اما آقاي رئيس جمهور با منحل كردن آن نشان داد كه كارش با رجايي همخواني ندارد و مي‌خواهد او را ضايع كند اما شهيد رجايي براي همه شناخته شده است.
وي اظهار داشت: اين نشان از خط سومي در كشور دارد كه بايد بدانيم ريشه‌اش كجاست و آقاي رئيس جمهور با سن نزديك به 50 سال در مدت انقلاب درس خواندند، دكتر شدند و مديريت كردند، اما تا به امروز چه كردند.
صديقي اضافه كرد: مردم مي‌دانند رئيس جمهور فعلي چه كسي است و نياز ندارد كه خود را معرفي كند.
وي درباره اينكه برخي نزديك‌ترين فرد به رجايي را موسوي مي‌دانند، گفت: ميرحسين موسوي شبيه خودش است، شخصيت برجسته ايشان كاملا بر همه شناخته شده و در دوران جنگ در سنين جواني و شرايط سخت آن زمان امتحان خود را پس داده است.
همسر شهيد رجايي با اشاره به استقلال انديشه همه افراد افزود: مردم بايد آگاه باشند و بر يافته‌ها بينديشند زيرا مغز آنها قالب نيست كه هرحرفي را شنيدند در آن جاي دهند، آنها قدرت تفكر و تحقيق دارند.
وي افزود: امام راحل مي‌فرمود خون دلي كه پدر پير شما از مقدس نماها خورد از اغنيا نخورد، در اين چهار سال ديدم كه كشور به صورت قرون وسطي اداره شد و من به آن چيزهايي كه امام گفته بود پي بردم.
صديقي با بيان اينكه برخي از رسانه‌ها مي‌پرسند كه چرا در اين چهار سال سكوت كرده‌ايد، تاكيد كرد: من به آنها گفتم كه اعتراض مي‌كردم اما ما رسانه نداريم و مستضعف هستيم.
همسر شهيد رجايي با بيان اينكه حاميان موسوي بايد هر كدام يك رسانه باشند، درباره كميته صيانت از آرا گفت: كميته صيانت از آرا و جريان‌هاي مختلف ما را مايوس نمي‌كند، اگر آراي حداكثري داشته باشيم، يك واكنش شديد است كه اگر آنها از خداوند نترسند، از مردم مجبور مي‌شوند بترسند.
وي خاطرنشان كرد: تنها راه براي هميشه زنده بودن، حضور حداكثري مردم در انتخابات است كه آنها را خنثي مي‌كند.
همسر شهيد رجايي در رستم آباد رودبار در جمع حاميان موسوي نيز سخنراني مي‌كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 15 خرداد 1388
چرا نظرها را چاپ نمکنید واقعا متاسفم هستم شما ها اگه موسوی رای بیاره مستضعفین را له می کنید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.